Ukrayna Kievde Üniversite Okuma Fırsatları

Ygs, Lys Derdi Olmadan Ukrayna Kievde Üniversite Okuma Fırsatları



Ukrayna üniversitelerinde türkiyeden çok daha ucuza okuma şansı!

Kimler Ukrayna'da Eğitim Alabilir?


 


Ukrayna'da üniversite eğitimi almak istiyorsanız lise mezunu olmanız yeterlidir. Ayrıca üniversite sınavına girmiş ya da kazanmış olmanız şartı aranmamaktadır. Tercih etmiş olduğunuz bölümün hazırlık eğitimini aldıktan sonra bölümünüze başlayıp eğitim alabilirsiniz. Üniversite eğitimi almak için genel bir yaş sınırı yoktur. Lisede almış olduğunuz eğitime uygun olan herhangi bir bölümü okumak için başvuruda bulunabilirsiniz.

Ukrayna Üniversite Eğitim Sistemi


 

Ukrayna eğitim sisteminde, herhangi, bir Ukrayna üniversitesinde hazırlık eğitimini başarı ile tamamlayıp, sertifika alan adaylar, Ukrayna’da üniversite eğitimi için diledikleri üniversiteye kayıt başvurusunda bulunabilirler. Eğitim standartları, öğretim kadroları ve üniversiteleri göz önüne alındığında oldukça önemli bir eğitim alternatifi olan Ukrayna, aynı zamanda dünyanın en ekonomik fiyatlarla eğitim veren ülkelerinden biridir. Son yıllarda gittikçe yaygınlaşan bir popularite kazanan Ukrayna üniversiteleri Türk öğrencileri tarafından oldukça fazla rağbet görmektedir.

Ukrayna'da Hazırlık Eğitimi:


 

Hazırlık eğitimi okuyacağınız bölüme göre belirlenir. Hazırlık bölümleri bilindiğinin aksine sadece Dil eğitiminden ibaret değildir. Hazırlık aşamasında öğrenciler 4 ayrı seçenek üzerinden eğitim görürler. Bu seçenekler eğitim göreceğiniz bölümlere göre belirlenir. Bunlar sırasıyla şöyledir:

  1. Mühendislik, Teknoloji ve Doğal Bilimler
    Bu bölümlerde okumak isteyen öğrenciler Rusça veya Ukraynaca hazırlık eğitimi alırken Kimya, Matematik, Fizik, Tasarım, Bilgisayar işletim sistemleri üzerinden hazırlık eğitimi alırlar. Bu hazırlık seçeneğini bitirenler Üniversitelerin Fizik, Radiofizik, Matematik, Mühendislik, Teknoloji, Kimya, Coğrafya, ve Sibernetiks alanlarında eğitim alabilirler.
  2. Ekonomi
    Bu hazırlık bölümünü seçen öğrenciler, Rusça ve Ukraynaca eğitim ile birlikte Matematik, Coğrafya, Ekenomiye Giriş ve alan çalışmaları ile bilgisayar işletim sistemleri üzerine eğitim alarak Ekonomi, İşletme, Pazarlama, Uluslararası Ticaret, gibi alanlarda Üniverisite Eğitimi alabilirler.
  3. Tıp, Bioloji ve Ziraat
    Bu hazırlık bölümünü seçenler Rusça ve Ukraynaca eğitimin yanı sıra Biyoloji, Kimya, Fizik, alan çalışmaları ve Bilgisayar ile ilgili eğitim alırlar. Bu hazırlığı tamamlayanlar Tıp veya Ziraat ile ilğili bölümleri okuyabilirler.
  4. Sosyal ve İnsani BilimlerBu hazırlık bölümüni seçenler Rusça ve Ukraynaca eğitimin yanı sıra Edebiyat, Coğrafya, alan çalışmaları ve Bilgisayar ile ilgili eğitim alırlar. Bu hazırlığı tamamlayanlar Uluslararası İlişkiler, Gazetecilik, Tarih, Felsefe, Psikiloji, Sosyoloji, Hukuk, ve Uluslararası hukuk gibi bölümlerde okuyabilirler.

Ukrayna'da Okumak isteyen öğrencilerimiz Ukrayna'daki üniversitelerimizde 10 ay Rusca, Ukraynaca ve okumak istedikleri bölüm ile ilgili intibak dersleri almaktadırlar. Lisan  sertifikası aldıktan sonra  istedikleri üniversiteye ve bölüme kayıtları yapılmaktadır.

Öğrencilerimiz ilk kayıtta yaptıkları işlemleri ve masrafları önümüzdeki yıl yapmayacaklar yalnızca okul ile yurt bedeli ve sağlık sigortasını yatıracaklardır.

Ukrayna üniversite fiyatları Türkiyedeki fiyatlara nazaran çok ucuzdur. Türkiyede sadece %50 herhangi bir okulun ücreti bile neredeyse 10-15 bin türk lirası..

Ukrayna'da ilk sene hazırlık eğitimi almak zorunludur.
Ardından istenildiği bölüme öğrencinin kaydı yapılır. Herhangi bir not, ygs lys puanı vs. gerekmeksizin.

TOPLAM PAKET FİYAT: 5500$


PAKET PROGRAMIN İÇİNDEKİLER:
    • OKUL ÜCRETİ = Kayıt yapılacak okulun okul ücreti
    • YURT ÜCRETİ = Kalınacak yurdun senelik ücreti
    • VİZE ÜCRETİ = Ukrayna Kiev'de vize, oturum izni ücreti
    • TERCÜME ÜCRETİ = Hazırlanacak belgelerin ücreti
    • NOTERLİK ÜCRETİ = Hazırlanacak belgelerin noter ücreti
    • ÖĞRENCİ SAĞLIK SİGORTASI = Ukrayna Kiev'de öğrenci iken yapılan sağlık sigortası ücreti
    • OKUL KAYIT İŞLEMLERİ = Okul kayıt işlemleri sırasındaki ücretler
    • YURT KAYIT İŞLEMLERİ = Yurt kayıt işlemleri sırasındaki ücretler
    • ŞEHİR TURU = Ukrayna Kievde şehir turu ücretleri
    • ALIŞ VERİŞ TURU = Ukrayna Kievde alışveriş turu ücretleri
    • 7/24 CALL SERVİS = Ukrayna Kievde her zaman öğrencilerimizin yanındayız
    • DANIŞMANLIK ÜCRETİ = Öğrencimiz için her zaman danışmanlık ücreti
    • TELEFON KARTI = Ukrayna Kievde kullanabilmesi için telefon numarası
    • KOLAY KONUŞMA KLAVUZU = Ukrayna Kievde hazırlık eğitiminde kullanabilmesi için sözlük kitap
    • OKUL ARAÇ GEREÇ = Ukrayna Kievde Hazırlık eğitimi kitapları
    • YAŞAM SETİ = Yurtta kullanabileceği yorgan, yastık, nevresim takımı


Kısacası hazırlık eğitiminiz boyunca okul, konaklama ve vizenizle ilgili her türlü işlemi kapsar.

Ekibimiz Ukrayna Kiev'de çalışan ve öğrenci topluluğundan oluşmaktadır. Ekibimiz Kiev'de yerleşik olması sebebiyle 7/24 öğrencilerimizin yanında olmaktadır.


Ukrayna Kiev Gezi Danışmanlık, Rehberlik ve Eğitim Danışmanlık Hizmetleri
Proviantska St, Shevchenkivs’kyi district, Kiev, Kyiv city , 02000 Ukraine
Mail 1: iletisim@rehberkiev.com
Mail 2: steyler@hotmail.com.tr
Tel 1: +90 537 975 42 74 (TR)
Tel 2: +380 63 766 47 23 (UA)
Whatsapp ve Viber’den 7/24 Ulaşabilirsiniz.